Odabran novi vizualni identitet Grada Korčule

Turističko vijeće TZ Grada Korčule odabralo je novi vizualni identitet destinacije Grada Korčule, čija je autorica Tonka Lujanac, dizajnerica porijeklom s Korčule. Turističko vijeće tako je prihvatilo prijedlog Evaluacijske skupine za odabir novog identiteta, koja je ovo dizajnersko rješenje ocijenila kao najkvalitetnije od predloženih logotipa sudionika na pozivnom natječaju Grada Korčule, dvije agencije i dva samostalna dizajnera. Uz rješenje dizajnerice Tonke Lujanac, na prezentaciji u Gradskoj vijećnici predstavljena su i rješenja agencija Restart i Status grupe, te prijedlog samostalne dizajnerice Drage Komparak. Članovima Evaluacijske skupine dizajnerska su rješenja prezentirana 13. listopada u Gradskoj vijećnici.

Evaluacijska skupina vizual je odabrala prema unaprijed utvrđenim kriterijima. Predložene su logotipe ocjenjivali školskim ocjenama, a pritom su glavni kriteriji pri odabiru bili njihova prepoznatljivost i pamtljivost, kompatibilnost s identitetom brenda, dopadljivost, inovativnost, te jednostavnost.

Osim gradonačelnika Grada Korčule Andrije Fabrisa, u evaluacijskoj skupini koja je vrednovala vizuale bili su i direktorica Turističkog ureda TZ Grada Korčule Hana Turudić, kao i članovi Turističkog vijeća TZ Grada Korčule Mihajlo Grgić, Marko Skokandić te Edita Drušković u ime Vlade Iliškovića, ravnateljica Centra za kulturu Korčula Lana Filippi Brkić, te direktorica Korčulanske razvojne agencije (KORA), Anamarija Granić.

Kao dobri vizuali tako su ocijenjeni  logotipi koji se lako pamte i koji dobro prenose glavnu poruku brenda. Logotip mora biti i estetski privlačan, stoga su članovi evaluacijske skupine ocjenjivali i to u kolikoj je mjeri vizual lijep, zanimljiv, a poželjna značajka logotipa je i njegova inovativnost, kao i jednostavnost i jasnoća.

 

Komentiraj