Javno predstavljanje primjera najbolje prakse poticanja poduzetništva

Pozivamo Vas na Javno predstavljanje primjera najbolje prakse poticanja poduzetništva koje će se održati 10. ožujka (četvrtak) 2016. godine u 12:30 sati.

Pozivamo Vas na Javno predstavljanje primjera najbolje prakse poticanja poduzetništva koje će se održati 10. ožujka (četvrtak) 2016. g. u kongresnoj dvorani Centra za kulturu Korčula s početkom u 12:30.

Najbolju praksu će prezentirati PCP d.o.o. (poduzetnički centar Pakrac) i DURA d.o.o. (razvojna agencija Grada Dubrovnika).

Na javnom ćemo predstavljanju protumačiti rezultate provedene ankete o poslovnoj klimi u Gradu Korčuli, te predstaviti komparativnu analizu gospodarstva otočkih gradova (Korčula-Hvar-Mali Lošinj) kako bi definirali konkretne probleme i potencijale lokalnog gospodarstva.

Predstavnici poduzetničkog centra Pakrac d.o.o. koji je proglašen najboljim poduzetničkim centrom 2008., najuspješnijim poduzetničkim inkubatorom 2010., te najboljom poduzetničkom zonom 2010. godine predstavit će nam svoje iskustvo i pokazati na koje sve načine jedinica lokalno samouprave može uspješno poticati poduzetništvo i gospodarstvo.

Poduzetnički Inkubator „Tvornica ideja“ sastavni je dio Razvojne agencije Grada Dubrovnika DURA-e, a ujedno je i prvi takav u Dubrovačko-neretvanskoj županiji. Predstavnici DURA-e d.o.o. prikazat će na koje sve načine pomažu mladim poduzetnicima da razviju svoje ideje i poslovanje.

Nakon što predstavimo primjere najbolje prakse, predstaviti ćemo prijedlog mjera za poticanje poduzetništva koje Grad Korčula može provoditi, a koje ćemo dodatno analizirali i profilirati na okruglom stolu s poduzetnicima koji će se održati u petak, 11. ožujka 2016. u 14:00 sati u Gradskoj vijećnici Grada Korčule.

Javno predstavljanje primjera najbolje prakse poticanja poduzetništva organizirano je u sklopu projekta „Grad Korčula prijatelj poduzetnika“ kojeg provodi Grad Korčula s partnerima, razvojnom agencijom KORA d.o.o. i Poduzetničkim centrom Pakrac d.o.o. Vrijednost projekta iznosi 296.961,00 HRK, te je u 100%-tnom iznosu financiran iz Europskog socijalnog fonda – Operativni program Razvoj ljudskih potencijala 2007.-2013.