Održana radionica o konkurentnosti Korčule i turističkim atrakcijama u sklopu izrade Strategije razvoja turizma Korčule

Druga radionica u projektu izrade Strategije razvoja turizma Grada Korčule održana je 13. veljače 2017. u Gradskoj vijećnici u Korčuli. Tema radionice bila je diskusija o turističkim atrakcijama Korčule, turističkoj ponudi te o prednostima i nedostacima Korčule kao destinacije. Sudionici radionice definirali su unutrašnje slabosti …

Druga radionica u projektu izrade Strategije razvoja turizma Grada Korčule održana je 13. veljače 2017. u Gradskoj vijećnici u Korčuli. Tema radionice bila je diskusija o turističkim atrakcijama Korčule, turističkoj ponudi te o prednostima i nedostacima Korčule kao destinacije. Sudionici radionice definirali su unutrašnje slabosti i snage Korčule, ali i mogućnosti i prijetnje koje dolaze iz vanjskog okruženja SWOT metodom. Također, podijeljeni u tri skupine prisutni su evaluirali postojeće turističke atrakcije. Ocjenjivao se njihov turistički značaj te njihova tržišna spremnost. U drugom dijelu radionice sudionici su vrednovali različita područja konkurentnosti Korčule kao destinacije.

Na radionici je sudjelovalo dvadesetak lokalnih dionika, članovi šire radne skupine za strategiju, a radionicu je vodila Aleksandra Kolarić, direktorica konzultantske tvrtke Quadrans, koja priprema Strategiju turizma. U procesu prikupljanja podataka konzultanti su obavili i dvadesetak strukturiranih intervjua s ključnim dionicima turizma.

Ovom radionicom završile su aktivnosti prikupljanja podataka za pripremu prvog dijela Strategije turizma tj. dokumenta Situacijska analiza, koji će biti prezentiran građanima Korčule polovicom ožujka.

Usvajanjem Situacijske analize završit će prva faze izrade Strategije turizma koja odgovara na pitanje gdje je Korčula danas kao destinacija.

Svoje prijedloge i komentare možete slati na e-poštu: strategijakorcula@quadrans.hr

IZVOR: tvrtka Quadrans