Javni natječaj za prijavu i sudjelovanje na usmenom nadmetanju za zakup kućica, poslovnog prostora i javne površine za obavljanje ugostiteljske djelatnosti tijekom održavanja manifestacije „Advent u Korčuli 2025.“

Prijava na javni natječaj može se podnijeti zaključno s 28.11.2025. u 13:00 sati. Plan rasporeda kućica dostupan je kao grafički prikaz u prilogu ovog javnog natječaja.

KLASA: 372-08/25-01/02
URBROJ: 2117-9-05/12-25-1
Korčula, 21. studenog 2025. godine

Na temelju članaka 7.  Odluke o zakupu javne površine („Službeni glasnik Grada Korčule“ broj 2/97, 3/97, 1/99, 5/08, 8/20) gradonačelnik Grada Korčula raspisuje

JAVNI NATJEČAJ
za prijavu i sudjelovanje na usmenom nadmetanju za zakup kućica, poslovnog prostora i javne površine za obavljanje ugostiteljske djelatnosti tijekom održavanja manifestacije „Advent u Korčuli 2025.“

Predmet nadmetanja je zakup montažnih drvenih kućica i poslovnog prostora u okviru održavanja manifestacije „Advent u Korčuli“ na lokaciji Gradski park u Korčuli, u vremenu od 5. prosinca 2025. do 6. siječnja 2026. godine.

Nadmetanje će se provesti usmenim nadmetanjem ponuditelja dana 01. prosinca 2025. s početkom u 13:00 sati u prostorijama Gradske vijećnice u Korčuli, Trg Antuna i Stjepana Radića 1.

Prijava sudjelovanja na usmenom nadmetanju  podnosi se na adresu:
Grad Korčula Trg Antuna i Stjepana Radića 1, 20260 Korčula s naznakom „Za Advent u Korčuli  2025. – ne otvaraj“ (označiti redni broj za koju kućicu i poslovni prostor se daje ponuda)

Prijava na javni natječaj može se podnijeti osobno u pisarnicu Grada Korčule na istoj adresi (1. kat, radnim danima od 9:00 do 13:00 sati) ili preporučeno poštom zaključno s 28.11.2025. u 13:00 sati, bez obzira na način dostave prijave sudjelovanja.

Tekst javnog natječaja u cijelosti možete preuzeti na poveznici.
Prilog 1 – grafički dio
Prilog 2 – obrazac ponude